piątek, 18 września 2015

Ogłoszenie


Witajcie :)

Miałam spore wątpliwości, czy kontynuować to opowiadanie. Brak komentarzy i opinii od Was trochę mnie zdemotywował, jednak sama doskonale znam to okropne uczucie, kiedy jakaś autorka porzuci historię, w jaką zdążyłam się już wciągnąć. Dodatkowo ja sama pokochałam to opowiadanie, wszystkie postacie, które przecież sama stworzyłam. Dlatego będą pojawiać się kolejne rozdziały, nawet jeśli nie otrzymam większego odzewu z Waszej strony. Choć nie ukrywam, że byłby mi bardzo miło, gdybyście komentowali i tylko umacniali mnie w przekonaniu, że przygody Williama i jego przyjaciół są godne dalszego kontynuowania.

Rozdział pojawi się wkrótce, być może nawet dzisiaj.

Pozdrawiam, Negro Blanco :)

2 komentarze:

  1. Witaj Negro Blanco,
    Twoje opowiadanie znalazłam przed chwilą, zupełnym przypadkiem, jego opis tak bardzo mnie zaintrygował, że od razu zabieram się do czytania. Chciałam Ci powiedzieć, że zyskałaś nowego czytelnika.
    Pozdrawiam ciepło
    Kaela Mensha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać i mam nadzieję, że Ci się spodoba :D

      Usuń